+31 (0)6 55 14 02 70
info@marjavansoest.nl
nlNederlands
enEnglish (Engels)
  • Home
  • Over Marja
  • Onze Samenwerking
    • Enerjy Motivation Keys Model
    • Train The Trainer
    • In Company Projects
  • Resultaten
  • Blog
  • Contact
Home
Be your own Example
Bekijk alles

Be your own Example

maart 30, 2020

Many presentations I attend start with “inspiring examples”. For example stories about relatives who contributed to the development of the presenter as a child, or local celebrities developing communities, or sports coaches who have made a huge difference in the life of etc.

Like everybody else I can make a nice list of people who inspired me throughout my career and in my personal life. And I believe it is important to have role models and aim to integrate their best practices into your own behaviors. And to remain authentic and not copycat everything your role model throws into the world.

Companies aiming to transform culture need role models reflecting their corporate values and bring life to the statements of trust and ambition that are pinned to the wall.

Meeting with my clients, discussing culture and challenges they encounter within their corporations I always ask who they feel is the best representative of the values and culture they would like to be adopted by all.

Never a client said to me “Well actually I think I am the best example of these values, I am my own role model and inspire others..”

“Let’s strive for the best versions of ourselves and live up to our own standards inspiring others!”

Would not it be great if we could proudly say that we are our own example? Let’s strive for the best versions of ourselves and live up to our own standards inspiring others!

About the Author

If you want to win as an organization you need to let your People play the Game: Engage, Empower, Perform, Enjoy together in order to establish best results and performance.

Marja van Soest Activates People and Business partnering with her clients as Executive Consultant, Master Trainer and Coach in Sales, Service and Leadership. Parallel to her business career Marja is a sports trainer specializing in In and Outdoor Cycling. Combining her passion for sports, groups, individual and organizational performance Marja developed the 4 Motivation Keys Activation Model: Engage, Empower, Perform, Enjoy empowering leaders to build a culture of Trust.

Delen:

Bekijk alles
Taxi-driver Wisdom
Why Distance Coaching needs to be Differentiated on Personal Needs

Making sure your people do the Right Thing

5 jaar geleden

Taxi-driver Wisdom

5 jaar geleden

Engage: If you do not play you cannot win

7 jaar geleden

Turning a Dull Corporate Initiative into an Energizing Event: 3 golden rules

5 jaar geleden

Empower: Claim Your Space

7 jaar geleden

Social media

Blijf op de hoogte door ons te volgen!

LinkedIn

Zakenpartners

Miller Heiman Group
Korn Ferry
Culture Partners
AchieveForum
HealthCareSalesperformance
Miradorus

Meer informatie

Home
Over marja
Onze Samenwerking
– Enerjy Motivation Keys Model
– Train de Trainer
– Bedrijfsprojecten
Resultaten
Blog
Contact

Contactgegevens

Prins Hendriklaan 6
3972 EV Driebergen

Bruisterbosch 23A
6265 NK Sint Geertruid
The Netherlands

Telefoon  +31 (0)6 55 14 02 70
E-mail  info@marjavansoest.nl

© All rights reserved marjavansoest.nl | Created and developed by Impact Presentations
  • Nederlands
  • English (Engels)
Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}